dimecres, 16 d’octubre del 2013

Google Drive

Què és el Google Drive?


Google Drive és una eina de Google que permet crear i guardar documents de text, presentacions, fulls de càlcul, formularis, dibuixos..., tot en línia. Això permet poder treballar en grup, tots alhora mitjançant la xarxa.

Aquest documents un cop estan guardats, els pots trobar en l'apartat "La meva unitat" que són els documents que has creat tu mateix; o pots tenir documents compartits amb altres persones en el qual tots poden editar, la trobes en l'apartat "Compartit amb mi".

Treballar amb Google Drive facilita els treballs amb grup.


Creació d'un document de text


Per crear un document de text s'han de seguir els passos següents:
  1. Obrir el gmail i anar a l'apartat Drive
  2. Un cop allà et surten varies opcions i li dones a "document"
  3. Si vols compartir el document amb una altre persona te'n vas a "compartir" i escrius els correus de les persones amb qui vulguis compartir el document
  4. Un cop fet tot això ja pots començar a escriure en el document


Si voleu saber més sobre el Google Drive; us deixo aquí un vídeo sobre com funciona:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada